





































Het was een geweldige Ontmoetingsdag. Met name dank aan supermarkt Hoogvliet, Multivlaai en cafetaria De Lelie voor de sponsoring. Verschillende bewoners hadden weer wat lekkers meegenomen van hun cultuur wat goed in de smaak viel. Veel bewoners hebben elkaar weer ontmoet en leuke contacten gemaakt. Iedereen heel erg bedankt voor jullie komst en we zien jullie graag in 2027 weer. Er is voor de bewonerstuintjes 322 euro verdiend. Hier kunnen weer mooie spulletjes, planten, potgrond en nieuwe bankjes voor gekocht worden. Uiteraard blijven we ons het hele jaar door ontmoeten, wellicht onder het genot van een kopje koffie of thee.




Laat een reactie achter